Reklamační řád
Jak postupovat při reklamaci
Informovat prodávajícího o závadě
osobně na prodejně
-prodávající může identifikovat a domluvit se zákazníkem postup při reklamaci a to např. opravou na místě, opravou u našich servisních partnerů, výměnou, nebo vrácením zboží pokud má zákazník na to právo. Snažíme se o spokojenost při řešení.
Telefonicky
V případě telefonického hovoru, je možné se domluvit na postupu řešení reklamace
tel.č.: 737 285 414
emailem
Naše zákaznická podpora Vám může poradit, případne domluvit s Vámi řešení reklamace
email: podpora@hnbrno.cz
Sepsat reklamační list
Pokud přijde zákazník s reklamací na prodejnu, prodávající s ním sepíše Reklamační list.
V případě zaslání emailu je potřeba uvést jméno a adresu kupujícího, telefon a email, reklamované zboží, číslo pokladního dokladu/Faktury, číslo objednávky, datum nákupu, POPIS ZÁVADY.
Prodávající má 30 dní na vyřízení reklamace
Kam zaslat reklamované zboží
Pro rychlejší vyřízení reklamace doporučujeme kontaktovat prodejce a domluvit adresu zaslání. V případě zaslání zboží přímo na naše sklady, dodavatele nebo servis, v závislosti na typu vyřizování, můžete urychlit opravu o několik dnů.
Standardní adresa pro zasílání reklamace je
HUDEBNÍ NÁSTROJE BRNO
Veselá 197/1
602 00 Brno
Další podmínky
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, má Kupující, v závislosti na povaze této vady, při uplatnění záruky následující práva:
v případě vady odstranitelné:
a.) právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady
b.) právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady
neúměrné
c.) v případě nemožnosti postupů uvedených v bodech a.) a b.) má právo na přiměřenou slevu
z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
v případě vady neodstranitelné:
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
v případě vady odstranitelné, pokud Kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady
po opravě (tzn. zboží bylo již 3x reklamováno pro stejnou vadu) nebo pro větší počet
vad věc řádně užívat
a.) právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy
jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci:
a.) právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy
Reklamaci lze uplatnit u Prodávajícího, a to ve všech jeho provozovnách, popř. u dalších
servisních opraven, a to:
1. Brno
Reklamace se nevztahují na případy:
vznikla-li závada nebo poškození prokazatelně nesprávným užíváním, v rozporu
s návodem k použití anebo jiným nesprávným jednáním Kupujícího
prokazatelných nedovolených zásahů do zboží
na vady, které vznikly běžným opotřebením spotřebního zboží se stanovenou lhůtou
použití dle zvláštních právních předpisů, pokud je taková reklamace uplatňována
po uplynutí této lhůty
vady způsobené vlivem živelných katastrof